0299 373 557 info@pinks.nl

Bij merkactivitatie draait het vaak niet om de directe verkoop van een product maar meer om de beleving eromheen. Met als einddoel uiteraard wel de verkoop te stimuleren. Je kunt hierbij denken aan een pop-up shop of etalage maar ook aan een event of andere activiteit. In een tijdelijke setting wordt een merk of product gepromoot, vaak door middel van een activiteit die het publiek kan doen. Vooral social media speelt hierin een grote rol. Bij een geslaagde activatie, en vooraf bedachte #, wordt de promotie voor een deel gedaan door het publiek zelf.

Enige tijd geleden mochten wij een hele toffe activatie voor PUMA aankleden; PUMA Creative Camp.     Na verschillende edities van de PUMA-Academy, een female empowerment platform met als doel de ontwikkeling en empowerment van jonge vrouwen next level te brengen, waren nu óók de mannen aan de beurt.

PUMA Creative Camp is een platform voor jongeren die een stempel willen drukken op het creatieve landschap van vandaag en morgen. PUMA brengt hiermee makers uit verschillende disciplines – zoals fashion, muziek, kunst en sport – samen, voor een programma met o.a. talks, workshops en shows waarbij het draait om inspireren, creëren en connecten.

Als locatie was er gekozen voor een fantastische plek in Amsterdam, The Unbound. Een boutique hotel met een aantal cabins midden in de Tuinen van West. Een heerlijk toevluchtsoord net buiten de stad met z’n eigen groentetuin, zwemvijver en restaurant. Een inspirerende omgeving die niet veel aankleding nodig heeft.

Om toch het juiste PUMA-sfeertje neer te zetten, hebben we ervoor gekozen een aantal bannervlaggen te plaatsen. Op deze manier was én PUMA zichtbaar én was het duidelijk waar de activiteiten zouden plaatsvinden. Ook hebben we een blow-up van het PUMA-logo laten produceren. Daarnaast kregen een aantal cabins PUMA branding omdat daar de workshops plaatsvonden.

Heeft u ook een event om aan te kleden of een andere activatie?

Neem contact met ons op via info@pinks.nl en wij denken graag met u mee.